Visos SMS paslaugos!
SMS siuntimas SMS marketingas Paslaugos Apie projektą Pagalba
Konsultacija telefonu
+370 5 2683389
Prisijungimas
Prisijungimo vardas:
Slaptažodis:
 
Pamiršote slaptažodį??
REGISTRUOTIS

Būtina žinoti

Pagrindinės taisyklės SMS siuntėjams:

  • Žinutes siųsti tik gavėjui (klientui) sutikus.
  • Pateikti tai, ko reikia, ir taip, kaip reikia.

Siuntėjas pilnai atsako:

  • už išsiųstų SMS žinučių turinį;
  • už teisės aktų laikymąsi siunčiant SMS žinutes;
  • už bet kokius nuostolius, atsiradusius dėl siuntėjo netinkamo naudojimosi SMS siuntimo paslauga.

Kodėl būtinas gavėjo sutikimas?

  • Mobilieji telefonai neturi „spam" filtrų, ir jais neįmanoma taip paprastai nutraukti žinučių gavimo net ir žinant, kas yra siuntėjas.
  • SMS žinutės trynimo procesas yra kur kas ilgesnis, sudėtingesnis ir labiau varginantis nei el. pašto laiškų trynimas.
  • Informacijos siuntimas bet kokiomis priemonėmis be vartotojo sutikimo yra draudžiamas pagal Lietuvos Respublikos įstatymus (Reklamos įstatymo 13 straipsnis) ir siuntėjas gali būti nubaustas iki 30.000 Lt bauda. Šį įstatymą galite rasti čia: „Reklamos įstatymas".

Perspėjimas: bet kokių nepageidaujamų žinučių siuntimas vartotojui be jo sutikimo gali būti ypač žalingas Jūsų kompanijai ir jos prekiniam ženklui.

SMS žinutė yra mažiau įkyri ir nepageidaujama, kai ji yra svarbi, reikšminga ir gaunama vartotojui sutikus.

Rekomendacijos, kaip išnaudoti SMS rinkodaros potencialą

  • Įvairiomis priemonėmis skatinkite esamą ar būsimą klientą, kad jis norėtų priimti Jūsų SMS žinutes.
  • Stenkitės, kad klientui siunčiama informacija neprarastų vertės, t.y. visą laiką būtų aktuali.
  • Naudokitės iš kliento gaunama informacija, bendraukite su klientu, nekalbėkite vieni, t.y. ne tik išsiųskite, bet ir priimkite atsakymą.
  • Kurkite SMS lojalumo lygius – didesnė premija yra atpildas už daugiau priimtos informacijos.
  • Tinkamai panaudokite gavėjo sutikimą. Tai turi būti naudinga (pelninga) ir Jums, ir Jūsų klientui.

Pateikite tai, ko reikia, ir taip, kaip reikia

Rekomenduojama, kad žinutė klientui būtų pritaikyta pagal šiuos kriterijus:

  • turinį;
  • geografinę padėtį;
  • laiką;
  • tautybę;
  • kultūrą;
  • išsilavinimą;
  • interesus;
  • suprantamumą ir kt.

Siųskite suasmenintas žinutes

  • Kiekvienam klientui suasmeninta trumpoji žinutė turi kur kas didesnį poveikį nei bendra, visiems vienoda.
  • Gavėjas labiau atkreips dėmesį į tą žinutę, kurioje į jį bus kreiptasi vardu, o ne tiesiog „Labas".

Netinkamos žinutės pavyzdys

  • Pavyzdžiui, Kaune gyvenančiam klientui bus neaktuali žinutė, pranešanti, kad Klaipėdoje esančioje parduotuvėje po valandos visiems batams bus teikiama 10% nuolaida (net jei klientas ir spėtų atvykti į Klaipėdą, vargu ar 10% nuolaida jam bus naudinga įvertinus kelionės išlaidas).

EVP INTERNATIONAL Visos teisės saugomos. Padarykite šį puslapį pirmuoju. Įsidėkite į "Favorites"